Γιορτάζοντας τις Φυσικής Επιστήμες

Με επιτυχία και γεμάτοι περηφάνια, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συμμετείχαν φέτος στη Γιορτή Φυσικών Επιστημών, η οποία είχε ως κεντρική θεματική την έννοια του «Χρόνου». Η ομάδα μας επέλεξε να προσεγγίσει τον χρόνο μέσα από μια συμπαντική σκοπιά, παρουσιάζοντας τη γέννηση, την εξέλιξη και τα στάδια ζωής ενός αστέρα, παρόμοιου με τον δικό μας Ήλιο.

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν προϊόν μιας ομαδικής προσπάθειας που ένωσε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα και τάξεις. Τα παιδιά εργάστηκαν υπό την καθοδήγηση των δασκάλων τους και ανέλαβαν την επιστημονική έρευνα και την κατανόηση των αστρονομικών φαινομένων. Πολύτιμη ήταν η συμβολή του εκπαιδευτικού των Καλλιτεχνικών, που μεταμόρφωσε τη θεωρία σε τέχνη δίνοντας μορφή και χρώμα στο σύμπαν, καθώς και του εκπαιδευτικού της Πληροφορικής, ο οποίος υποστήριξε την ψηφιακή και τεχνολογική πλευρά του έργου.

Το κεντρικό έκθεμα της συμμετοχής μας ήταν μια μακέτα, στην οποία αναπαρίστανται όλα τα στάδια της «ζωής» του Ήλιου, από τη δημιουργία του μέσα σε ένα νεφέλωμα και τη σταθερή του πορεία ως Ενήλικας Αστέρας, μέχρι τη μελλοντική του μεταμόρφωση σε κόκκινο γίγαντα και το τελικό του στάδιο.