E-twinning: Το κλίμα αλλάζει, ο Πλανήτης μας αλλάζει, Εμείς; XANIA 2018

Την Παρασκευή 27 Απριλίου, στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου, στα πλαίσια της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας του Δήμου Χανίων, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση παρουσίασης δράσεων σχολικών μονάδων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα eTwinning που διοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Θεοδωρόπουλου με τίτλο «Το Κλίμα Αλλάζει, Ο Πλανήτης μας αλλάζει, Εμείς;»

Στην εκδήλωση συμμετείχαν τα εξής 8 σχολεία από όλη την Ελλάδα: Εκπαιδευτήρια Θεοδωρόπουλου, 1ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας, 1ο Γυμνάσιο Ξάνθης, 2ο Γυμνάσιο Ασπρόπυργου, 7ο Γυμνάσιο Καβάλας, Γυμνάσιο Τραγανού Ηλείας, Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου και Γυμνάσιο Νέο Σχολείο Αργολίδας.

Στόχος του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών μέσα από τη βιωματική ενεργοποίηση τους για την προστασία του περιβάλλοντος και ειδικότερα της κλιματικής αλλαγής συνδυάζοντας την επιστημονική προσέγγιση με τη δημιουργική έκφραση, αναπτύσσοντας διανοητικές δεξιότητες πάνω σε περιβαλλοντικά θέματα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν πρωτότυπες εργασίες από όλα τα σχολεία, οι οποίες είχαν ως κοινό θεματικό άξονα την κλιματική αλλαγή. Πόσο επηρέαζει η κλιματική αλλαγή την γεωργία και τον τουρισμό σε κάθε τόπο ; Πόσο ευάλωτη είναι η Βόρεια Κρήτη και ιδιαίτερα ο νομός μας από το εξελισσόμενο φαινόμενο ; Με ποιο τρόπο οι τέχνες εμπνέονται από την κλιματική αλλαγή; 187 μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, ερεύνησαν, ενημερώθηκαν και προβληματίστηκαν σχετικά με το πόσο τελικά η κλιματική αλλαγή εκτός από παγκόσμιο φαινόμενο, επηρεάζει και τον τόπο τους.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα ενός ερωτηματολογίου που είχαν δημιουργήσει οι μάθητες και συμπληρώθηκε από 816 άτομα, μέσα από το οποίο βγαίνουν πολλά χρήσιμα συμπεράσματα. Οι μαθητές σε ένα μεγάλο ποσοστό (61%) υποστηρίζουν ότι η φύση απορρυθμίζεται με δραματικές συνέπειες τόσο για το περιβάλλον όσο και για τον ίδιο τον άνθρωπο, ο οποίος αποτελεί μέρος του. Πιο σοβαρό πρόβλημα θεωρούν την ατμοσφαιρική ρύπανση και στη συνέχεια την μείωση της βιοποικιλότητας καθώς και την ερημοποίηση.

Με την αλαζονική συμπεριφορά του ο άνθρωπος έχει προκαλέσει τεράστια περιβαλλοντικά προβλήματα για τα οποία οι περισσότεροι μαθητές τα γνωρίζουν αν και υπάρχει και ένα αξιόλογο ποσοστό (31%) το οποίο είτε δεν έχει σαφή εικόνα της κατάστασης είτε δε γνωρίζει το φαινόμενο αυτό.

Αξιοσημείωτη είναι η άποψη των μαθητών σχετικά με το ποιος ευθύνεται για το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής. Είναι γεγονός ότι από τη δική τους οπτική γωνία σε ένα ποσοστό 60 % θεωρούν ότι όλοι ευθυνόνται για αυτήν την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το παγκόσμιο κλίμα. Το 20 % θεωρεί ότι μεγάλο μέρος ευθύνης φέρουν οι εργοστασιακές μονάδες και το 15 % ρίχνει το φταίξιμο στις κυβερνήσεις των χωρών.

Ενθαρρυντικό ωστόσο είναι το γεγονός ότι το 62 % των ερωτηθέντων θεωρεί ότι υπάρχει τρόπος να λυθεί το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής αν και το 25 % πιστεύει ότι η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη.

Η προσπάθεια ανάκαμψης του περιβάλλοντος θεωρούν οι μαθητές πρέπει να ξεκινήσει άμεσα, αλλάζοντας απλές καθημερινές συνήθειες. Ένα ποσοστό 34 % θεωρεί ότι πρέπει να υιοθετηθεί ένα δεσμευτικό πακέτο μέτρων από όλα τα κράτη. Το ίδιο ποσσοστό 34% προτείνει τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, καθώς και τη χρήση ανακύκλωσης αλλά και Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Το 63% των ερωτηθέντων ανακυκλώνει συχνά έως και καθημερινά και το 27 % μηνιαία. Είναι γεγονός ότι όσο πιο νωρίς περνάει το μήνυμα της ανακύκλωσης στα παιδιά τόσο πιο βιωματική θα είναι η συγκεκριμένη πράξη. Για αυτό όλα τα σχολεία οφείλουν να ενθαρρύνουν τους μαθητές αλλά και να τους ενεργοποιούν ώστε όχι μόνο να σκέπτονται αλλά και να πράττουν οικολογικά. Στα προιόντα που ανακυκλώνουν περισσότερα βρίσκεται το χαρτί, το πλαστικό και το αλουμίνιο. Θέτοντας τις σωστές βάσεις από μικρή ηλικία διαμορφώνεται το προφίλ του περιβαλλοντικά υπεύθυνου πολίτη.

Τελικά όλη αυτή η παγκόσμια ανησυχία για την κλιματική αλλαγή μήπως είναι υπερβολική ; Σίγουρα όχι για τους ίδιους του μαθητές….Μια μεγάλη πλειοψηφία (70 %) θεωρεί ότι όλα αυτά τα σενάρια που ακούγονται θα έπρεπε να είναι γνωστά σε κάθε γωνιά του κόσμου και σε κάθε πολίτη έτσι ώστε όλοι μαζί, να μπορέσουμε να διαχειριστούμε όλη αυτήν την δύσκολη κατάσταση που μας κληροδότηταν οι πρόγονοι μας δημιουργώντας ένα καλύτερο μέλλον για την ανθρωπότητα.
Είναι πραγματικά ελπιδοφόρο το γεγονός ότι νέοι άνθρωποι, παιδιά από 13-15 ετών δεν παρακολουθούν παθητικά την οικολογική καταστροφή, η οποία συντελείται τις τελευταίες δεκαετίες λαμβάνοντας σταδιακά ανεξέλεγκτες διαστάσεις, αλλά εκφράζουν δυναμικά τη θέληση τους να ανακόψουν αυτές τις δραματικές αλλαγές που θα επιβαρύνουν τη δική τους ποιότητα ζωής.

Το να είναι ένα σχολείο «πράσινο» αποτελεί μια συνεχή και εξελισσόμενη διαδικασία . Σε αυτή την πορεία εξακολουθούμε λοιπόν να κινούμαστε και προσδοκούμε να δημιουργήσουμε ενεργούς πολίτες, οι οποίοι θα υψώσουν τη φωνή τους και θα διορθώσουν τα καταστροφικά λάθη των προηγούμενων γενεών. Για αυτό το λόγο η παρούσα εκδήλωση ήταν ιδιαίτερα σημαντική, γιατί αφορούσε το μέλλον αυτών των παιδιών κυρίως και λιγότερο το παρελθόν, το μέλλον του κόσμου όπως αυτά τα παιδιά το ονειρεύονται και το σχεδιάζουν.


E-twinning 2016-17

Σας ανακοινώσουμε τη συμμετοχή του σχολείου μας στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων e-twinning, μια καινοτόμο δράση που από την ημερομηνία επίσημης έναρξης της έχει προσελκύσει 28.000 σχολεία από 28 κράτη.
Η ομάδα που θα συγκροτηθεί από μαθητές του σχολείου μας θα επεξεργαστεί το θέμα “MathMagic” σε συνεργασία με το Λύκειο Αγίου Νεοφύτου στην Πάφο της Κύπρου. Κατά την ανάπτυξη του έργου, οι μαθητές θα παρακολουθήσουν μαθήματα καινοτόμου διδασκαλίας από Κύπριους καθηγητές, θα ξεναγηθούν στα αξιοθέατα και θα γνωρίσουν τον πολιτισμό της Κύπρου. Κορωνίδα της συνεργασία μας με το κυπριακό σχολείο θα είναι η ανταλλαγή επίσκεψης μεταξύ των μαθητών και έτσι οι μαθητές μας θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με τους Κύπριους συμμαθητές τους.
Το ταξίδι μας στην Κύπρο υπολογίζεται ότι θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαρτίου και θα διαρκέσει 4-5 μέρες.

erasmus

 

ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ERASMUS+

Για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα του προγράμματος πατήστε εδώ.

Στο διετές πρόγραμμα Erasmus πραγματοποιείται σύμπραξη μεταξύ σχολείων απο 5 χώρες στα πλαίσια της βασικής δράσης ΚΑ2-Συνεργασία για Καινοτομία και Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών.
Η βασική ιδέα του προγράμματος είναι ο σχεδιασμός, η δημιουργία και η εφαρμογή μιας σειράς από δραστηριότητες με κύριους στόχους:

  • Την παροχή διδασκαλίας υψηλής ποιότητας και υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων και εργαλείων για καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα
  • Την αντιμετώπιση των χαμηλών επιδόσεων των μαθητών μέσω αποτελεσματικότερων μεθόδων διδασκαλίας

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δράσεων, όπως μετακινήσεις μαθητών και καθηγητών για επιμόρφωση-job shadowing. Οι μαθητές και καθηγητές των Εκπαιδευτηρίων μας θα επισκεφτούν το Τορίνο, την Πάφο ,τη Σμύρνη και τη Σεβίλλη για τη συνεργασία με μαθητές και εκπαιδευτικούς σχολείων από τις αντίστοιχες πόλεις , τους οποίους ήδη θα υποδεχθούμε στα Χανιά το Μάρτιο του 2015.
Το πρόγραμμα θεμελιώνεται σε 2 βασικούς άξονες.
Καθόλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους υλοποιούνται από τους διδάσκοντες, σε καθε σχολείο που συμμετέχει , καινοτόμες διδακτικές πρακτικές μαθημάτων και στη συνέχεια πραγματοποιείται ανταλλαγή των συγκεκριμένων πρακτικών μεταξύ των εταίρων για την εφαρμογή τους από τα εμπλεκόμενα σχολεία. Αφού ολοκληρωθεί η προαναφερθείσα διαδικασία ακολουθεί συγκριτική αξιολόγηση αποτελεσμάτων.
Αναφέρω ενδεικτικά τίτλους εργασιών :
1) GEOMETRY AND ORIGAMI

2) TEACHING FUNCTIONS WITH GEOGEBRA

3) WORKING OUT THE TEMPERATURE OF A BIG SUNSPOT

Επιπρόσθετα, υλοποιώντας τον 2ο άξονα, στις επισκέψεις που πραγματοποιούνται σε κάθε χώρα παρουσιάζονται από εκπαιδευτικούς διαθεματικές και πρωτοποριακές εργασίες, όπως:

  • CRYPTOGRAPHY
  • PAPERLESS CLASSROOM

MODELLING AND CREATIVE THINKING PRACTICE

Επιστέγασμα των παραπάνω δράσεων είναι προγραμματισμένες εισηγήσεις επιφανών καθηγητών Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από πανεπιστήμια του Τορίνο, της Σμύρνης, της Σεβίλλης αλλά και του Πολυτεχνείου Κρήτης καθώς και ερευνητών από το παγκοσμίου φήμης Επιστημονικό κέντρο του Cern.

 


ERASMUS+ ΧΑΝΙΑ 18-25/1/2015

Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+, υλοποιήθηκε η κινητικότητα δύο καθηγητριών από τη Σεββίλη της Ισπανίας , της Maria Reyes Fernandez Ruiz και της Noemi Ramos , οι οποίες επισκέφτηκαν τα Εκπαιδευτήρια μας κατά το χρονικό διάστημα 18-25 Ιανουαρίου 2015. Κατά την παραμονή τους , παρακολούθησαν , σχεδίασαν αλλα και δίδαξαν οι ίδιες, μαθήματα καινοτόμου διδασκαλίας της φυσικής αγωγής και των αγγλικών στις τάξεις των Εκπαιδευτηρίων μας.Οι εντυπώσεις τόσο των μαθητών μας όσο και των εμπλεκόμενων καθηγητών απο αυτή τη εκπαιδευτική συνεργασία ήταν άριστες!

erasmus1

erasmus2

 

ERASMUS+ XANIA 7-14/3/2015

Από 7-14 Μαρτίου 2015 πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η επίσκεψη στα Χανιά μαθητων και καθηγητών απο σχολεία της Ιταλίας, της Τουρκίας,της Κύπρου και της Ισπανίας , στα πλαίσια της συμμετοχής τους στην πρώτη κινητικοτητα του Ευρωπαικου προγραμματος Erasmus+ . Κατά την διάρκεια της παραμονής τους, οι μαθητές παρακολούθησαν καινοτόμα μαθήματα και σεμινάρια από τους εμπλεκόμενους στο πρόγραμμα καθηγητές και των 5 χωρών, σχετικά με τις θετικές επιστήμες και τις νέες τεχνολογίες.Επίσης επισκέφτηκαν αξιοθέατα και πολιτιστικούς χώρους των Χανίων, το Πολυτεχνείο Κρητης και το αρχαιολογικο χώρο της Κνωσσού.
Οι επισκέπτες μαθητες και καθηγητες διατύπωσαν εγκωμιαστικά σχόλια τόσο για την οργάνωση από τα Εκπαιδευτήρια όλων των δράσεων που παρακολούθησαν όσο και από τις εγκαταστάσεις του σχολείου μας, ενώ δεν παρέλειψαν να αναφερθούν με κολακευτικά λόγια και στη φιλόξενη πόλη των Χανιων.

erasmus3

erasmus4

 

10 ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ “SAFE CHANIA 2015” Χανιά 12/6/2015

Tα Εκπαιδευτήρια Θεοδωρόπουλου συμμετείχαν στο διεθνές επιστημονικό συνέδριο με τίτλο:”Safe Chania 2015“, το οποίο διοργανώθηκε από το Πολυτεχνείο Κρήτης με συνδιοργανωτές το Δήμο Χανίων και το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης και πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου. Την Παρασκευή 12 Ιουνίου παράλληλα με τις εργασίες του συνεδρίου και στα πλαίσια εκδήλωσης που διεξήχθει με τίτλο “Καινοτομία και Δικτύωση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση”, τα Εκπαιδευτήρα μας παρουσίασαν τις καινοτόμες δράσεις και διδασκαλίες στα πλαίσια του διετούς πρόγραμματος Erasmus+ στο οποίο συμμετέχουν.

erasmus10

erasmus5

ERASMUS+ ΣΜΥΡΝΗ 19-26/4/2015

Κατά το χρονικό διάστημα 19 έως τις 26 Απριλίου 2015 υλοποιήθηκε στη Σμύρνη της Τουρκίας το δεύτερο εκπαιδευτικό ταξίδι του σχολείου μας στα πλαίσια του διετούς προγράμματος Erasmus+. Στην επίσκεψη αυτή συμμετείχαν 5 μαθητές και 2 συνοδοί καθηγητές, καθώς και εκπαιδευτικοί και μαθητές από τα συνεργαζόμενα σχολεία της Ιταλίας, Ισπανίας, της Τουρκίας και της Κύπρου.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των πέντε σχολείων εργάστηκαν πάνω σε πρωτοποριακές δράσεις. Παράλληλα, συζητήθηκαν διαδικαστικά θέματα, έγινε προγραμματισμός για το επόμενο χρονικό διάστημα (μέχρι τη συνάντηση στο Τορίνο της Ιταλίας τον επόμενο Οκτώβριο) και παρουσιάστηκαν καινοτόμες διδασκαλίες από τους εκπαιδευτικούς όλων των χωρών. Ενδεικτικοί τίτλοι των διδασκαλιών είναι:
“Is it possible to see DNA, “Cryptology”, “Observing a parabola”,
“Logos activity”, “Destination Imagination”
Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές περιηγήθηκαν στη Σμύρνη, επισκέφτηκαν και ξεναγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της Εφέσσου. Οι μαθητές μας εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από την επίσκεψή τους στο μαθηματικό χωριό (Nesin Math Village) και τη διάλεξη που παρακολούθησαν από τον έγκριτο μαθηματικό Ali Nesin.

erasmus11

erasmus12

ERASMUS+ ΤΟΡΙΝΟ 18-24/10/2015

Aπό την Κυριακή 18 Οκτωβρίου και μέχρι το Σάββατο 24 Οκτωβρίου ομάδα μαθητών μας με τους συνοδούς καθηγητές τους βρέθηκαν στο Τορίνο της Ιταλίας στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+. Μαζί με τους εταίρους μας από το Τορίνο της Ιταλίας, την Πάφο της Κύπρου, τη Σμύρνη της Τουρκίας και τη Σεβίλλη της Ισπανίας, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν καινοτόμες δράσεις, να προβάλουν την πολιτιστική μας ταυτότητα και να καλλιεργήσουν την κριτική σκέψη τους μέσα από τη συνεργατική και βιωματική μάθηση, καθώς και να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίες.
Το πρόγραμμα κινήθηκε σε δύο θεματικούς άξονες,τον εκπαιδευτικό και τον πολιτιστικό.Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού άξονα οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες- διδασκαλίες όπως Breaking Chemical Εlements’ Code (Eλλάδα), Rainbow Game (Κύπρος), Math-Marathon (Iταλία), Who wants to be a Millionaire (Ισπανία), Historical Bingo ( Toυρκία). Στα πλαίσια του πολιτιστικού άξονα επισκέφτηκαν την πόλη του Τορίνο όπου ξεναγήθηκαν από τους Ιταλούς εταίρους μας, το Δημαρχείο της πόλης όπου τους καλωσόρισε η υπεύθυνη εκπαιδευτικών θεμάτων του δήμου, και περπάτησαν στις Άλπεις σε γαλλικό έδαφος αφού πέρασαν το παλιό τελωνείο των συνόρων Ιταλίας- Γαλλίας.

erasmus6

erasmus13

ERASMUS+ ΠΑΦΟΣ 27/2-5/3/2016

Κατά το χρονικό διάστημα από 27 Φεβρουαρίου έως τις 5 Μαρτίου υλοποιήθηκε στην Πάφο της Κύπρου εκπαιδευτικό ταξίδι του σχολείου μας στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+. Πρόκειται για την τέταρτη κατά σειρά κινητικότητα, στην οποία συμμετείχαν 5 μαθητές και 3 συνοδοί καθηγητές. Στα πλαίσια των πρωτοποριακών διδακτικών πρακτικών, την Παρασκευή 4/3/2016 παρουσιάσαμε τη δραστηριότητα μας με τίτλο :“Math Dance”. Σε αυτήν έλαβαν μέρος περίπου 60 μαθητές και 20 καθηγητές από τις πέντε εμπλεκόμενες χώρες , οι οποίοι χόρεψαν στους ρυθμού του Math Dance.
Η δραστηριότητα αυτή χωρίστηκε σε δύο μέρη: το διδακτικό και το βιωματικό. Στο πρώτο μέρος οι μαθητές διδάχτηκαν τις γραφικές παραστάσεις των βασικών συναρτήσεων, καθώς και τη μετατόπιση τους στου άξονες χχ’ και ψ’ψ (στο επίπεδο). Στο δεύτερο μέρος οι μαθητές έπρεπε να “χορέψουν” με τις γραφικές παραστάσεις, δηλαδή να αποδώσουν τη μορφή των γραφικών παραστάσεων με το σώμα τους. Συνέθεσαν έτσι μια εκπληκτική χορογραφία, η οποία ενθουσίασε μαθητές και καθηγητές.

erasmus7

 

erasmus8
ERASMUS+ ΣΕΒΙΛΛΗ 17-24/4/2016

Από την Κυριακή 17 Απριλίου έως και το Σάββατο 24 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η πέμπτη κινητικότητα του εκπαιδευτικού προγράμματος Erasmus+. Στην κινητικότητα αυτή, ομάδα μαθητών από το σχολείο μας με τη συνοδεία καθηγητών τους ταξίδεψαν στη Σεβίλλη της Ισπανίας. Εκεί συναντήθηκαν με τις υπόλοιπες μαθητικές ομάδες που μετέχουν στο πρόγραμμα και είναι από το Τορίνο της Ιταλίας, την Πάφο της Κύπρου και τη Σμύρνη της Τουρκίας.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στην Σεβίλλη παρουσιάστηκαν από τους εμπλεκόμενους καθηγητές πρωτότυπες διδασκαλίες και δράσεις τόσο στον τομέα των θετικών, όσο και των θεωρητικών επιστημών. Κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων αυτών οι μαθητές δρούσαν τις περισσότερες φορές ομαδοσυνεργατικά και κατακτούσαν την γνώση με τρόπο βιωματικό. Οι καθηγητές του σχολείου μας παρουσίασαν την πρωτοποριακή εκπαιδευτική δραστηριότητα με τίτλο:’’ The catapult’’ .Μια δραστηριότητα που συνδυάζει τη φυσική με τη ρομποτική!
Η επίσκεψη, πέρα από το εκπαιδευτικό, είχε επιμορφωτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις, ξεναγήσεις στα μνημεία και τα αξιοθέατα της πόλης, αλλά και επιλεγμένες δραστηριότητες ψυχαγωγίας.
Με αυτήν την κινητικότητα ολοκληρώθηκε το διετές πρόγραμμα Erasmus+ αφήνοντας σε όλους τους εμπλεκόμενους, μαθητές και καθηγητές, πολλές νέες εμπειρίες και όμορφες αναμνήσεις!

erasmus14

 

erasmus9

labelbrcode

COMENIUS 2012-14

Διμερές πρόγραμμα Comenius με τίτλο: “Widening Horizons: Opening Doors across Europe” σε συνεργασία με το σχολείο Liceo Bruno Giordano στο Τορίνο της Ιταλίας.
Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές να μάθουν πώς να συγκεντρώνουν , να συγκρίνουν και να ταξινομούν πληροφορίες , να ανταλλάσσουν τις γνώσεις τους , να επικοινωνούν, να δημιουργούν ψηφιακές πηγές μέσω των νέων τεχνολογιών. Επίσης να συνειδητοποιήσουν με βιωματικό τρόπο ότι ο πολιτισμός δεν περιορίζεται στα στενά όρια ενός κράτους, αλλά απλώνεται και ενώνει τους λαούς μεταξύ τους. Όλα αυτά επιτεύχθησαν μέσα από δράσεις και διδασκαλίες που δημιουργήθηκαν από εκπαιδευτικούς και των δύο χωρών.

E-twinning 2010-11

Πρόγραμμα E-twinning με τίτλο: “Ancient Rome and Ancient Greece two treasures of History and Culture across the Mediterranean Sea” και ανταλλαγή μαθητών σε συνεργασία με το σχολείο Liceo Classico M. Tullio Cicerone στη Ρώμη της Ιταλίας.
Βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν η ανταλλαγή πληροφορίων για τον Αρχαιοελληνικό και τον Ρωμαϊκό πολιτισμό. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη χρήση νεων τεχνολογιών από τους μαθητές και στη βέλτιωση των Αγγλικων τους ως επίσημης γλώσσας του προγράμματος.

E-twinning 2009-10

Πρόγραμμα E-twinning με τίτλο: “Culture, Cooking and Local Hospitality” και ανταλλαγή μαθητών σε συνεργασία με το σχολείο Ζubi Ζaharra ikastola στο Μπιλμπάο της Ισπανίας. Το πρόγραμμα είχε ως άξονα τη γνωριμία με τον Ισπανικό πολιτισμο και την τοπική βάσκικη κουζίνα.Μέσα από αυτά οι μαθητες μας γνώρισαν τα ήθη και τα έθιμα της άλλης χώρας ενώ ταυτόχρονα έγιναν “πρεσβευτές” της πόλης των Χανίων στο εξωτερικό.